Thursday, August 12, 2010

Tiffany





Selamat pagi....morning glory everyone. ;D


Ermm, so macam mane puasa utk hari kedua hari ini?? Ada yang nak terteguk air dah ke?? hehe. Rileks2... baru pukul 7 pg kut... awal lagi ni. So, sementara kita chill2 ni, nak story something kat sini. Tak de laa benda besar yg memerlukan decision Perdana Menteri pun, cuma luahan perasaan. Eceh, manjang je aku ni luahan perasaan kan. hehehe.


Hari ni... 12 Ogos 2010... saya dah jatuh cinta dengan diamonds and jewellery's Tiffany&Co.



uhuks2... tu jee pun luahannya. haha. Sebab tadi lepas sahur saja melayan mata ni bukak website Tiffany, then rasa macam kecur je ayaq liur ni tengok. Well, bak kata pepatah, Diamonds are a girl’s best friend... Tapi, seriously tempting tengok, rasa nak rush pergi Tiffany KLCC je nak cuci mata tengok2 diamonds kan. hihi. Anyways, hoping boleh masuk kan Tiffany dalam wishlist untuk diberi kepada kakanda ku untuk next year's birthday present pulak. Pitam abang aku kalau baca ni, dapat adik yang tak pernah berhenti mintak macam2. ahaks. Tapi,kita hanya merancang, Tuhan yang menentukan ye tak, so apa yang kita harap tak semestinya kita dapat. Itu lah yang aku pegang selama ni, kalau dah tak dapat, kita kena terima. So, abis sudah luahan perasaan aku, now aku nak pi tidoq sampai laa class aku kul 11 sat lagi. Mata pun dah kelip2 mintak ditutup. Happy weekends dearie... kepada sesiapa yang balik kampung weekend ni, hati2 ye, pandulah dengan berhemah. Pandu selamat, jiwa selamat. Salam~



No comments: