Sunday, August 29, 2010

bila headband membina keyakinan diri...









Bonjour semua.

Hurm. Hari yg nyaman dan indah buat ku hari ni. Why why?? Sebab at last dapat jugak keluar dating dengan qeng. Yurp, dah lama puasa baru dapat date sama, punya la busy makcik tu sampai nak keluar pun kena buat appointment. Cehhss. haha. So today kami berbuka ayam penyet AP di de Garden Mall. Kepada sesape yang tak tau, mall ni betul2 sebelah JJ ipow. Oh2, ni adalah 2nd time aku try ayam penyet AP ni, 1st time adalah semalam. Hari2 pekena ayam penyet, nasib muka tak kena penyek. hihi. And surprisingly, i found someone here, masa sampai je terus dah perasan mamat ni, but buat2 tak nampak, end up dia yg malu sendiri siap makan sambil tutup2 muka, wat derr... Ada aku kesah ke kau kat situ?? oh please jangan perasan k. Ok enough of that, if aku pikir2 sure lagi menyakitkan hati. Tapi takpe lah, at least aku tahu apa yang aku patut buat lepas ni. Thanks to u man... Well3... Semalam pun best, bergebang sakan bersama2 nisha, tma & ana. Lepas makan ayam penyet terus pergi Ipow Parade sambil window shop. Eh, silap. Ada jugak shopping sikit2, kalauuuu tak shopping bukan perempuan la nama nye ye tak. hihi. So hasil tangkapan, berjaya membeli shades in brown color, headband-kiut-macam-aku, skirt-sgt-murah-thanks-to-that-adik and inner-syria-buat-muka-cun. hahaha. oh2, and aku buat gila pergi pakai headband dengan tudung. Nak test apa reaksi orang...mostly tak tengok pun macam diorang tak heran, tapi masa dalam lif ada budak2 lelaki ni siap pegang2 lagi aku punya headband tu. Saksi di tempat kejadian:Nisha. So, kalau tak betul, salahkan nisha. hahaha. Tapi best jugak sekali sekala buat kerja gila. Build up confidence sikit. hahaha. Nak tengok gambar?? Meh sini aku tempek...










So, cane?? Pelik tak?? Kalau tak pelik boleh la pakai lagi... ;p hahaha.



2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

thanx num for the eskrem!
hahaha

msHanum said...

welcome2...eskrem je pun qeng,tu je yg mampu stakat ni...hahaha.