Wednesday, August 25, 2010





Masa : 3.42 am

Aku masih lagi duduk depan laptop tanpa arah tujuan. Mata rasa mengantuk, tapi x mahu lelap. Tadi bukan main prepare itu ini nak tidur, siap switch off laptop lagi, but end up, aku bangun balik and switch on laptop aku and merayau-rayau di alam maya ini. haish. Masalah tidur aku dah datang balik. sigh. Bila baring je mule la fikiran ni pikir bukan2. Kenapa la kau datang lagi dalam fikiran aku. Aku tahu kau dah buang aku, tolong la pergi jauh2. Aku nak kau, tapi aku tahu kau taknak aku dah, so kau tunggu ape lagi, please go. I don't need u right now eventho the reality is i really really need u badly. Tolong lah...don't do this to me. Even jauh dalam hati aku, aku nak kau same2 macam dulu and aku sentiasa membayangkan kau masih bersama aku macam dolu2, tapi hakikatnye, benda tu semua tak wujud. Aku hidup dalam khayalan aku. Kau mesti suka tengok hidup aku merana macam ni kan?? Jawab laaa... I hate you for doing this to me. Kau dah rampas separuh jiwa aku. Kau pergi senyap2 sambil rentap hati aku kuat2. Kau kejam! Aku benci! Argh...enough of that. Harus hapus kira all those bad memories i guess...kalau aku mampu. huhu. Oh ya, my birthday is just around the corner. Seriously tak sedar. Lagi 11 hari je lagi. Harap2 ada sesuatu yg menggembirakan masa tu, insyaAllah. K peeps, idea sudah kaput. Have to go now and adios~~




No comments: