Monday, August 9, 2010

Morning bebels





Morning2...hey bangun la wey. Dengar la aku bergebang ni. hehehe. Takde benda pun sebenarnya, saja boring sorang2 pagi ni. haha. Rasa nak pergi jalan2 je...tak nak biar fikiran terisi dengan benda bukan2 and duduk sorang2 dalam bilik macam a LOSERRR. hahaha. Sepatutnya aku ada class kul 9-10, tapi class cancel la pulak kan. Kalau tau semalam boleh pergi berjalan2 cuci mata. hehe. Oh2, hati dah okey sikit, tapi okey sikit je la, still worry kat MAI. haish. Aku je risau kat dia, dia risau tak pasal aku??? -undefined answer- haha. Tapi bila fikir2 memories balik rumah semalam and bestfriends aku masih ada di sisi hati jadi senang sikit, yes, you guys memang best, i love YOU!! Ok done with bebels. Nak pergi tidur la, boring mengadap laptop even wallpaper gambar buah hati. ;p ...chows...



No comments: