Monday, August 30, 2010

senarai harapan tahun 2010.






Kepala sakit, patut nya dah tidur, tapi mata ni masih lagi tak mengantuk. Macam mana tu?? Ishk3... Mata ni suka la buat kontroversi. Bila tengah buat kerja, time2 tu lah dia nak tertutup macam kan aku dah berjaga 3hari 3malam. Tapi kang kalau aku baring, taknak pulak terlelap, asyik la terkebil-kebil pandang ceiling bilik ni, kalau ada glow in the dark muka2 yang aku rindu kat ceiling tu takpe la jugak, terubat sikit rindu ni, ni tak, gelap jee... lagi terbayang sengsara ade laa... eh sengsara ke?? ah diam! cbuk je... hehehe.


Rindu. Rindu. Rindu.


Pada siapa?? ahaks. oh biarlah rahsia...~


hahahaha.


Tiba-tiba malam2 buta ni terasa nak list kan wishlist aku untuk birthday tahun ni, even aku belum tentu dapat kan. Ye ar, sapa je baik hati nak baca blog aku ni and belikan... huwaaaa... Takpe2, biar Allah selesaikan, bak kata mak kawan saya. hehe.


pertama. Mahu gantikan handphone saya ini dengan encik Blackberry. ishk. Mahu mahu... pleaseeee!!!

kedua. Mahu 1 suit kemeja untuk dibawa bekerja atau interview mana2 even belom ada dapat apa2 berita pasal interview/kerja pun. Macam happening je kalau dapat bergaya depan cermin sambil practice speech untuk interview. oh mahu!!

ketiga. Mahu sepasang baju raya yang gorgeous lagi elegan(sambil imagine pilihan hati). Wahh... best nya kalau dapat yang idaman hati, tapi too priceyy... ishk benciii...

keempat. Mahu seutas rantai tangan emas putih bertatahkan berlian. Slurppss... sangat tempting kalau difikir-fikirkan. huhuhu.

kelima. Mahu terima ucapan hari lahir pertama dari orang yang sangat saya tunggu2... tapi sure nan hadooo punya... dia engat ke lagi birthday aku. sobss... dah boleh galau hati ni kalau fikir pasal ni sekarang. ishk. Kalau dia tak wish tak nak celebrate birthday dah macam ni. eceh... poyo je kau msHanum ooi. hahaha.

keenam. Mahu shopping2 di Arzu KLCC to add in my shawl collection... lately terasa macam best je pakai shawl or syria, so mahu tambahkan koleksi yang tak seberapa nak ada tu. hihi.

ketujuh. Saya nak saya bersama keluarga yang tersayang serta sahabat handai yang rapat dan kaum keluarga semua nya happy2 selalu. Hope mereka2 ingat birthday saya... oh, teringat those surprises masa birthday saya yang lepas2, thanks untuk mereka2 yang terlibat, love u f.r.i.e.n.d.s... aku takkan lupa.


No comments: