Thursday, August 5, 2010



hey ya...kabare semua? tak de benda actually nak cerita tapi boring sgt2, malas nak bukak progress report dulu. hehe. So, rini 5th of August, meaning to say, lebih kurang sebulan lagi umur aku akan bertukar ke angka 22. Da tua da yek...ishk3. Untuk tahun ni punya birthday, xde la pape pun yang mengidam, n even xde wishlist pun. Malas nak fikir. Macam la ada orang engat birthday aku ye tak (oh, ayat ni ditujukan khas utk si dia yg jauh di mata.hehe). Tapi, abang ada promise nak bagi pressie for my birthday...rase excited pulak, cepatla abang dapat payment please please....


Update diri aku, macam biasa la kan, keboringan duduk kat utp ni toksah la cerita. Dengan segala mak nenek kerja nak kena hantar. haish. Tapi dalam busy2 pun, sempat lagi duk usha someone. Oh, cinta berputik kembali. Ewah.... hehehe. Actually aku minat dia ni dah lama dah dulu, tapi slowly calm down sebab something happen, but then sekarang kitorang rapat balik, tapi tak de la kamceng sangat kan, but then kalau aku jemput dtg makan2 tu, dia still nak datang la, alhamdulillah...tu pun dah cukup syukur ye tak. So, hari2 aku rasa nak senyum je sebab rasa dalam hati ada taman. Taman bunga ros kut...wangi lak tu. hahaha. And sekarang, petang2 aku rasa terisi, sebab aku sibukkan diri dengan futsal. Ritu turun saja2, tapi bila dah try sekali rasa gian je nak main kan, lepas tu kaki pulak mula la nak sakit2, ye la da lama kut aku tak bersukan since abes intern dekat bursa. So nak kena start la bersukan balik ni, menyihatkan badan serta minda. Yay, majulah sukan untuk mshanum!


Minggu ni ada ability test, hari Sabtu. Saya risau la. Abang depends dekat saya, macam kesian pulak kalau kecewakan dia. Ermm. Kena buat betul2...tapi hope abang tak marah kalau suddenly i failed. ishk. Cuak2. Oh, minggu ni jugak bonda & babah nak buat kenduri sikit, tapi macam mana nak balik, suntuk sangat masa...arghh...banyak nye nak kena fikir, malas nye nak buat timbang tara. eh, rase dah lama sgt tak guna ayat tu. hihi. oh2, resume saya dah siap, TADI! Rasa macam one step closer nak kerja, ishk, berdebar nye. Tak tahu nak fikir ape, nak kerja ape, nak buat lepas grad nanti...alaa...kena fikir lagi...malas malas malas. hahaha. Eh ok la, daripada aku melalut lagi panjang better aku chow. Erm, mata kuyu rasa mahu tidur saje. Ok nite peeps.




2 comments:

ammar said...

X nk cite pasal practice futsal ke?
kikiki...

msHanum said...

haha.ko perli aku ek ammar...ishk,nmpak aje...ahaks...malu kut praktis ntah ape2..hehe~