Wednesday, August 18, 2010

kerosakan laptop mengkacaukan jiwa...




Holla molla gorgeous. Yes u mmg gorgeous, baru tau ke?? hehe. Meniti hari2 mendatang, hari aku makin hari makin bosan. Sebab ape?? Takyah tanya boleh?? Mind ur own business la wei. haha. Poyo2 nak emo. Eh2, memang aku emo pun hari ni, tapi japlgi aku story morry sama u olss. So, basically minggu ni hidup aku agak dilanda bencana jugak, tapi semoga semua ni ada hikmah di sebalik nya dan Allah turunkan ia sebagai menolak bala yg lebih besar datang kepadaku. insyaAllah. Amin.

ok, first thing first! Laptop aku rosak secara mendadak and rasa macam nak hentak je ia di tepi longkang blok aku ni. Takde belas kasihan langsung tau. Rosak nya aku x sure la ape, tapi skrin dia asek la lip lap lip lap macam nak blackout. Orang cakap ribbon die ada problem & aku search on the net pun depa kata ribbon connector ada problem la ape benda ntah lagi aku tak faham(kate je aku dak IS, tapi sepatah haram jadah aku tak faham.hoho). And sadly to say, i'm broke! Nak bayor pakai ape kalau nak anta repair ni. haduyaii. Fening pale pikir. Rasa nak hantuk kepala kat dinding pun ada, tapi ape motif ye tak. haha. Abang aku lak buat ayat psycho kata maybe ratus2, kalau setakat rm100-rm200 tu boleh la mohon keampunan sikit, ni kalau dah sampai riban-riban, tokey kambing pun tinggal sehelai sepinggang ko tau tak. Tapi takpe lah, nasib abang kata try bawak balik dia nak tgk, dah la semalam buat sombong dengan aku, tup2 hari ni buat baik lak, nasib baik hang buat baik dengan aku balik, kalau tak malas aku nak layan dah. hehehe. Mintak ampun bang, i lap u! hehe. So, doa itu sangat penting buat masa sekarang, semoga laptop aku sihat secepat yg mungkin, mahu buat fyp la weiii... Aku tengah semangat ni. ewahh~


So enough of that. Sekarang berkenaan dengan blog tercinta aku ni, rasa mahu diprivatekan laa..sape setuju angkat tangan cepattt!!


Saya saya saya...


Haha. Tapi masih dalam pertimbangan, sebab aku rasa dah xde relevan nya kalau aku cerita merapu-rapu korang baca pun ikut merapu gak. haha. So, renung2 kan & selamat beramal. ;D





2 comments:

~fiOnAbEE~ said...

anom! kalo nk pvt kan jgn lupe invite akuuuuuuuuuuuuuu ye! :)

msHanum said...

hahaha.pasti2...segale benda yg bley invite aku invite ko.hahaha~