Tuesday, August 10, 2010

salam Ramadhan




Pejam celik pejam celik, dah pun sampai bulan Ramadhan, sekejap je masa berlalu kan. Alhamdulillah, syukur ke hadrat Ilahi kerana Allah masih memberi aku peluang bernafas hingga ke hari ini. Rasa macam baru semalam je buka puasa iftar kat ofis sambil dibelanja mcD oleh abg Jai, ye laa kan, last year Ramadhan aku tengah intern...and rasa macam baru sangat berlalu. Aku harap Ramadhan kali ni aku lebih rajin bertarawih...InsyaAllah...Plan aku dengan nisak, kitorang nak berbuka kat masjid hari2, or senang nak panggil iftar. Ni memang favorite kitorang time puasa kat tanah gersang ni, most of the time akan iftar dekat masjid. So, harap2 nya misi kami berjaya, alang2 dah iftar tu nanti terus tunggu sampai tarawih sekali, kalo nak balik bilik dulu alamat tarawih aku pun ntah ke mana...haraammm...huhuu... So, to all muslims out there, happy Ramadhan Al-Mubarak, selamat berpuasa ye, jangan puasa yang yok jee...ingat Allah selalu & banyak kan berzikir, insyaAllah kita akan berada di dalam golongan yang diingati Allah S.W.T...Aminnnn...




2 comments:

~fiOnAbEE~ said...

anum! selamat berpuasa! :)

cepat-cepat plan buke ramai2! hehehe

msHanum said...

ahaks.boleh2...tapi bagi date semua orang free la wei...nti aku survey2 tgk cne...