Sunday, August 22, 2010

Buah hati sudah sihat!





Haii all. Salam. Macam mana puasa setakat ni ok tak?? Hehe. Hati aku tengah berbunga-bunga ni. Almaklumla, buah hati dah sembuh sakit nya. Ye2, buah hati aku yang tu laa yg sakit, yg mane lagii, abg LAPTOP ku sayang... So, nak dijadikan cerita, bukan ribbon connector dia yg rosak, tp LCD skrin tu kena tukar baru. Cuba teka brape aku kena?? RM350 hokkayy!!! Pergh, menangis air mata Syawal aku bila abang bagitahu harga dia, dah la tengah pokai, depa pi cekik darah tekan mahal2. huwaaa... Tapi nasib baik kawan abang ada, dia dahulukan duit dia. Yay. Thanks Dol. Ni yang kena sayang lebih ni. hehe. Dah laa tu, harini hati aku remuk redam bila abang cakap, "Engatkan kena tukar ribbon connector je, kalo tak abang nak belikan farah beg laptop Golla..." Huwaaaa... Sob sob... Tapi kalau lepas ni belikan jugak beg laptop tu pun boleh jugak kan bang??? hehehe. *evil grin*


Tapi takpe, atleast buah hati dah sihat walafiat, boleh la meneruskan kerja seharian dengan senang hati nya. Lepas ni harus tungkus-lumus siapkan fyp sebab fyp aku tak start 1 haprak pun. Pasti2, harus lebih rajin. Sebab kena siapkan everything before raya, oh mati! Aduhaii... Tolong la datang mood RAJIN, i need u right now!


ok down dah. Mari tutup internet dan mula bukak fyp. eceh~




No comments: