Tuesday, August 24, 2010

khas untuk Abang





Makin hari, aku rasa hubungan aku dengan abang aku makin baik. Ye, dulu pun baik jugak tapi since dia start bercintan cintun dolu2, aku rasa macam dah ada kekurangan & jurang antara aku dengan abang. Tapi, bila masa berlalu, abang dah berubah sikit demi sikit, dia jadi makin caring sekarang. Aku suka. Aku rasa macam dihargai. Aku dengan abang jarak usia kami 7 tahun, so most of the time memang payah nak berjumpa pun. Dolu2 pun masa aku sekolah rendah dia dah masuk sekolah asrama, bila aku kat asrama dia pulak kat rumah, sekarang ni aku kat rumah, dia pulak dah tinggal kat rumah sendiri, so memang masa kitorang jumpa tu sangat singkat and limited edition(eh..??hehe). Tapi Alhamdulillah, aku dah dapat abang aku balik. Kami saling membantu. While i'm broke, dia ada jadi life saver aku. Yay. Aku sayang abang. Thanks bro. Nanti bila abang susah, farah sure ada dengan abang jugak, don't worry. ;) But, what i'm trying to say here is Abang, Farah Sayang Abang Sangatttt.... Yes, I DO!



No comments: