Wednesday, August 11, 2010

hari pertama..





haii dear.. macam mana hari pertama puasa hari ni?? Ada yang pengsan-melepek-mintak-air tak?? hehe. Well, for me, aku habiskan hari pertama aku dengan tidur je hari ni, oh sungguh tidak baik. Takpe, harus dijadikan pengajaran di kemudian hari. Macam mana dengan hati & perasaan aku hari ni ye?? Ermm.. agak terluka sikit. Terluka sebab apa ek?? Ermm.. biarlah RAHSIA. Biar aku & hati aku je yg simpan semuanya, kalau aku bgtahu pun bukan dapat settle problem pun, orang takkan sedar yang apa yg dia cakap akan menyinggungkan perasaan orang lain. Ye, mungkin aku kerdil, tak banyak bantah, tapi sometimes dalam hati ada taman, mesti terasa kat mane2 sebab aku pun bukan perfect. Tapi tak kesah la tu, mereka tak faham apa yang aku alami. Mereka tak pernah berada or duduk dalam situasi aku. Hanya aku yang tahu. Fine with it, ENOUGH! So, apa plan korang hujung minggu Malaysia kali ni ek?? Untuk aku, maybe aku tak balik kut, we had plans somewhere else, tapi tak tahu jadi ke tak. Takpe, dah tak kesah jadi ke tak, masih tak kan balik. Lagipun, mama babah pun okay. Tunggu la dapat duit scholar dulu baru nak balik, kalau tak sure aku yang rasa sedih sebab nanti mama babah lagi nak kene keluar duit untuk tambang aku balik. Aku tak nak & tak mintak pun tapi mesti nak bagi, padahal diorang pun tengah sesak n kena korek sana sini. Sorry mama & babah sebab tak balik. U know anak mu ini love u both damn much. Sampai mati pun anakmu ini akan doakan kebahagiaan kalian. Tskkk. Airmata macam nak meleleh keluar, please tears, DON'T.. coz it will hurt me more. Ok lah, mahu siap2 diri ke masjid beriftar. Do take care & banyak kan minum air suam ok, if not ur body will dehydrated. Salam~



;D



No comments: