Saturday, February 20, 2010

si kenit...Ahmad!

Ermm..tengah boring2 keseorangan di bilik ini, terasa rindu mencengkam diri. Ewah, ayat nak poyo sahaja. So for yesterday n today, saya sudah menghabiskan masa saya dengan menonton semua movie di dalam hardisk. Well, even saya tak power dalam acara marathon larian rumah sukan di sekolah, tapi sekarang saya sangat hebat di dalam acara marathon menonton movie sambil makan kacang. haha. Cakap pasal rindu, aku teringatkan dekat si kenit Ahmad, cousin MAI. Frankly speaking, aku sangat sukakan kanak2, rasa nak buka nursery je. Oh, sebelah rumah saya ada taska, so tiap2 petang saya akan habiskan masa di situ tengok kanak2 riang itu bermain n menangis try to get attention. So cute. and btw, esok birthday yaser, Ahmad's brother, yaser called me asking me to buy for him watercolor and dinosaurs, but sorry sayang, kakHanum takdapat balik, bulan Mac nanti i'll buy it for u k dear... Btw, Happy Birthday Yaser. Oh, memandangkan hati masih di rumah dan masih teringatkan si kenit Ahmad sampaikan semalam mimpi kan dia, so i'm going to put lots of his photos here...hihi...

~with his most fav cousin...Med a.k.a MAI



~trying to bersimpuh...



~ini dah tahap exhausted sgt2 during k.lina's engagement...i yg dodoikan dia,yay,berjaya yaw!
~atlast...tido jugak...wee...

~ni kelakar...ahmad even tidur berdiri...lena x gerak2 dia tido...




~last but not least, ahmad with his abang2 sepupu yg selalu jadi member dia...



No comments: