Thursday, February 11, 2010

airmata yg pertama....

F***!!

Ok fine, aku dah menitiskan airmata aku yang buat julung kali nya untuk encik FYP ni. F! Aku benci programming, and end up aku kena belajar programming so that aku boleh dapat buat FYP ni. F! Even simple programming pun dungu gak. Banyak makan otak udang pe ko ni hanum. S***! Arghh. Aku stress sangat. Si MAI ni pulak dah tido tak sedar diri. Aku sangat down. Aku benci programming. Tapi...MAI selalu cakap, tak semua yang kita suka kita akan dapat, ermm betul jugak kan. Macam sekarang, sampai bila aku nak benci programming padahal degree aku melibatkan programming, tapi aku dah cuba dah sedaya upaya nak suka programming ni tapi realiti nya aku sangat lah dungu nak faham even a single line of it. Ermm..aku rasa aku dah start benci tanah gersang ni sangat2. Bagus la tuh, tak lama je lagi nak habis kat sini, after this tak nak jejak lagi, hope ada sinar baru kat luar sana...and, untuk sekalian kalinya, aku harap aku dapat buat apa yang aku suka lepas grad dari tanah gersang ni, dari sekolah asyik buat apa yang orang suka je even diri merana, sekarang pun sama, tapi aku harap result aku takkan berulang macam dahulu kala, biarlah ia tinggal sejarah hitam hidup aku. Ermm. Okay aku dah lega sikit. Thanks to you incikBlogger sebab always be there for me. Aku takde sesiapa yang nak dengar luahan hati, tak nak susahkan friends b'cause they have their own life & problems, even MAI pun takde masa untuk aku, so aku kena slowly belajar untuk berdiri atas kaki sendiri and belajar untuk jatuh bangun dalam dunia ni.

Tapi, apakah aku mampu??

2 comments:

Unknown said...

jgn nanges anum.relaks.kawan2 ramai leh tolong ni.usaha sama2.aku prelim pon tak sentuh pape

msHanum said...

huhu.terharu.rasa nak nanges lagu "Terharu" je. ;p

ok2,aku da ada motto da skrg...
"Di mana ada kemahuan, di situ ada Highway Utara-Selatan"

;D