Wednesday, February 17, 2010

Happy Birthday sir...


Weehuu. It's Wednesday dear...oh, today MAI's birthday. So, HAPPY BIRTHDAY sir... Semoga panjang umur n cepat kaya sebab awak ada benda nak kena belanja saya. Haha.


Saya baru sahaja pulang dari Taman Maju, today ada pasar malam a.k.a night market. Oh i loike, sebab samosa dia sedap, nasi lemak dia sedap, ayam rangka dia sedap, argh..semua la sedap. So saya pasti akan rindukan pasar malam ini nanti. Semalam dah berhempas-pulas dengan prelim report, tapi hasilnya masih tidak siap. Saya tak reti nak buat literature review la, haram jadah apa kalau nak mengarut pun, so rupa-rupanya mereka2 ni baru nak ajar di kelas pada hari ini. "Larr...patut la aku taktau, engatkan silap sendiri sebab tak datang kelas. hehe..."


Memandangkan today MAI's birthday, so dia dengan happynya call saya sebab semua nya ditanggung FREE oleh Maxis, so apa da hal. Saya suka! And tadi dapat cakap dengan Ahmad si kenit... Dia dah pandai cakap, so kalau nak try cakap dengan dia, dia akan respond. And dia seorang kanak2 yang baik n comel, sebab once masa cousin MAI bertunang last Sunday, masa nak baca doa selamat, he asked abang dia yang umur 6tahun tu, "Babang, duk..." sambil tepuk2 lantai. Ishk3. Bijak2.

disclaimer : entry ini ditulis smlm n x sempat publsih sbb busy terlampau.

No comments: