Monday, February 22, 2010

kenangan lalu...




Pheww... baru je habis kan sesi persekolahan hari ini. Panas terik di tanah gersang ini, kepala pun jadi cepat pening sebab panas terlampau. Okey, jangan banyak omel, nanti Tuhan marah. :) Oh ya, lately tidur menjadi sangat tak nyenyak. Mungkin sebab panas, mungkin juga ada reasons lain, tak mahu cerita. Huhu. Tapi pagi tadi terjaga awal...saya mimpi dia. Terperanjat sangat bila bangun, rasa macam mimpi itu sungguh real. Tengok2, saya berada dalam kelam di bilik, roomate pun tak terjaga lagi. Ermm, indah sungguh mimpi itu. Tapi semua tu dah takda, itu hanya kenangan indah dulu2 yang saja nak mengusik jiwa aku. Ciss ko, pasti angkara syaitan yang mahu lihat umat nabi Muhammad sesat takde pedoman. Aku pasrah, itu semua cerita lama...cuma kadang kalau terdengar lagu "I'm here without you" by 3Doors Down & "Bila Rindu" by Ruffedge pasti nak tutup telinga takmahu dengar. Oh kamu ini loser kah? Masih tak lupa kisah2 dahulu... Mungkin aku loser, mungkin juga tidak. Kenangan itu tetap akan jadi kenangan, cuma nak melupakannya mungkin tidak sama sekali. Sekian...


zaman2 sekolah...


2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

cik..
kamu kan ade "die" yg lbih baek
chill ye cik..
=D

msHanum said...

ermm.baik!!!
tapi cik...kamu pun kena kuat ye...jgn jadi macam saya... ;)