Saturday, February 20, 2010

saya kuat makan...!




Yeehaa. Just finished eating my big apple donuts. Wee... So happy, after so looong craving for it, today baru dapat makan. Thanks to cikNisak yang tolong beli. Well, lately nafsu makan makin menjadi2, and ada tabiat makan yang baru, makan ciput tapi kena selang 3-4jam sekali. Kalau tak makan setiap 3-4jam sekali, confirm rasa macam lapar tak makan 3-4hari. Hoii...sangat tak sekolah la ini perut, macam mana nak makan macam ni, dah la tuan ko paling malas nak turun ke cafe. Tapi kan, makan setiap 3-4jam sekali tu dah rasa macam Aizat AF la pulak kan...tapi diet buat macam tu nak kurus, tapi aku menaikkan berat badan je.chaihh...Ohh..ni cara Aizat nak kuruskan badan(diambil drpd sumber2 yg boleh dipercayai...)

"1. Set jangkamasa nak kurus & target weight. ( Target saya: 75kg- 3 bln). 2. Stop makan nasi, air bergas & fast food utk 3 bln ttu. Makan tiap2 4 jam...apa2 makanan yg kurang lemak, minyak, etc. Exercise 30 minit tiap2 hari..jogging,... swim,futsal, etc..ni tak boleh miss selama 3 bln. Good luck!!"

Ermm... hakikatnya, aku memang kuat makan. Baru sahaja menghabiskan 3 ketul donut sekaligus, padahal petang tadi dah makan 2round bihun sup. ishk3. Tapi, sebenarnya, masa intern dulu, perkara ini adalah sangat biasa. Lagi kerap aku makan, and lagi kerap berat aku naik. Badan pun bagai dipam-pam, sungguh comel, auww...hihi...oh, now tiba2 teringat Gloria Jeans and roti sardin Bursa. Bila la agaknya dapat ke sana lagi, makan2 dan sukaria seperti dahulakala. Ermm, i'm gonna miss everything there, definitely. ;)




~geng makan...always be there... ;p



~when i eat, i don't even care surrounding... ^^



~dan gambar ini membuktikan segalanya...saya kuat makan! haha...


No comments: