Wednesday, February 10, 2010

Hari Entertainment!

Yehaa...memandangkan hari ini hari Rabu, ini hari aku declare hari 'entertainment'. Wayang pun diskaun derr...*follow cakap adnan sempit* Oh well, memandangkan wayang pun bagi free, so alangkah malu la kira nya uni di tanah gersang ini jika tidak memberi sebarang insentif kepada pelajar2 yang budiman semua. So, mereka pun menberi sedikit insentif berupa kelas separuh hari di mana kelas tidak la sepadat hari2 sebelumnya. yahooo!! So, aku dengan pantasnya membuat strategi. Strategi untuk "kita enjoy dulu" *follow Nora Danish dlm Puteri lak* Yeahaaa... Korang rasa2 aku nak pergi mana? Cepat2 teka..... Haha. Ala, of course ar Ipoh tapi ke mana? Ermm.. meh story sikit. Aku akan pergi bersuka ria di Sushi King weii...sebab teringin nak makan Soft Shell Crab Temaki. Terbaik gua cakap sama lu. Jap2, korang tengok pic yang aku dah google ni...








Haa.. meleleh la tuh ayaq liur... ishk3... ;p Sorry la pic aku sendiri dengan mende alah ni memang tak pernah nak ada. Sebab kalau aku pergi je terus lupa semua benda, n dalam kepala otak hanya lah ada "Soft shell crab temaki...waaa...sedap nyeeee" *ala2 upin&ipin yg berangan ayam grg die smbil terbang* So everyone, happy Wednesday k. Selamat berentertainment!

No comments: