Wednesday, February 24, 2010

mood sedang merudum...



Hari ini pagi2 sudah hujan, alhamdulillah... Basah juga bumi Allah di tanah gersang ini. Dingin di pagi hari membuatkan aku semangat nak ke kelas. Semangat?? Semangat ke aku?? Ermm... hati ini je yang tahu. sejak semalam, perut sakit mencucuk-cucuk...sakit yang tiada ketahuan apa puncanya. So selera makan pun jadi tak menentu, merudum macam KLCI di papan bursa. Tak syok la this feeling...kalau makan pun macam tak singgah kat perut. Apekah maksudnya??? Oh ya, update terbaru, baru je ni, aku pergi timbang tadi berat naik. Siot tol! Tak puas hati tul, kalau la makan macam kat intern dulu ok la sikit nak naik, dulu time intern pun berat aku maintain je. Arghhh...down! Hilang dah confidence level aku. Haha. Ermm,takpe lah. Ada hikmah di setiap kejadian. Mungkin semua ni Allah nak uji kesabaran hamba-hambaNya... Ermm, today mood sangat down. Beberapa peristiwa melibatkan MAI, if only he knows my feeling kan ke bagus. Takpelah...sabar ye cikHanum. Allah sentiasa bersama hamba-hambaNya yang sabar. Amin.

teringat kenangan time intern...food semua sedap2...nyums~

kan dah kata food semua sedap2, org nak snap gambar pun aku still pegang makanan.hihi.

oh, fokus itu penting, maka camwhore itu sudah tidak penting lagi.haha.


No comments: