Sunday, February 7, 2010

Resah ku...

Just got bak from Tesco station 18 with the 5besties. Errmm...suddenly i miss MAI...so much. Terasa nak pergi jumpa peluk cium je. Ok tu tipu. Haha. Tapi, knowing who MAI yang sebenarnya, obviously i won't get that chance. Nak balik jumpa CNY ni pun dia kata, "oh x sure lagi la, b balik ngan ibu, barang byk." chaitt, apa daa, anak mak betul! Kalau orang lain agak nya, korang dapat terima tak ada guy camni?? Nak tau jugak pendapat orang... pls pls... ada cara tak nak buatkan diri aku ni faham situasi dia??

Ohh..untuk cerita yang lain nya. For the very first time, aku beli maxi dress weii *phewwit* Brown in color. Quite nice tapi labuh sikit. Takpela, nak buat2 ayu angkat2 kain sambil jalan. ;p Esok, bermula la minggu yg membusykan bagi aku kut. Lab dah start, all kerja2 berkaitan FYP pun akan bermula. *jengjengjeng* Baru la rasa student final year wey. Haha. Berlagak ko ek makcik! Hopefully everything goes well. Aku risau jugak FYP ni, memandangkan aku kena ambil kelas programming khas untuk FYP terchenta, so aku harap sangat Rustam si PHD student pandai mengajar aku yang dungu bab2 programming ni. Ok lah, nak pergi buat kerja2 suri rumah...lipat baju, kemas bilik, kemas beg sekolah anak etc etc. Salam peluk cium semua. ^^

No comments: