Monday, September 28, 2009

Random Part 2

hola! 2nd week of Raya. Aku? Mcm biase la, bgun as early 5.45 in the pagi, jalan ala2 gadis sopan baru lepas tonggang 2-3 botol wine, jalan ke toilet n yada yada yada n siap! Fuhh, rutin ni akan berlangsung selama 14minggu lagi. Lepas tu?? Aku balik utp ler.sigh. Nape la kena balik lg ke Gurun Sahara nun. Even aku kena bgn pg2 ulang-alik KL, tapi aku lagi hapy intern. huhu. Pelik kan, ramai yg cakap dorg bosan intern ni, tapi aku, aku sangat suka sampai rasa nak wat lompat bintang 20x. haha.


Before, aku ada bgtau yg M.A.I's family nak dtg kan, so fine, mama masak for lunch n invite them to have luncheon at home. yay. tiba2 dah rasa meriah je rumah yg dulunya ada 3-4org penghuni je. 2 keta dtg. Bak kata Qeng da cam rombongan nak merisik da..auww,kalo betol i loike..haha..gatal ko anum! Tapi sorry la no pics taken at all semalam, busy melayan si kenit ahmad yg nak mkn, maen, mkn, maen...ishk3. All in all, sgt hapy n puas(mama yg ckp!!) yay! err..mama, tu greenlite ker? hihihi. gatal lagi!


Tibe2 rasa rugi je tak amek pics kan, aish bkn slalu lagi2 dgn pic aku berbaju raya. adoyaii. Sesal kemudian tiada gunanya cik hanum ooii. oh ha, semalam transfer pics si kenit tu, aku sgt gilekan budak kecik + comel. Kalo jumpa je, sure rase nak histeria keliling kampung(ok hiperbola je ni).. So here's d pics..aren't they look alike????? Aish geram2. (geram kt si kenit ke or yg si buncit?haha)





-coincident pkai shirt wit same design..sehati sejiwa betol kamu ini!-

-bluwekk.ade aku kesah pkai same, kitorg twins ko
t-


-ok fine, malu dh dgn dri sendri...-



No comments: