Wednesday, September 9, 2009

..yahayy..


Mood : Happy + Excited



Reasons??

1) Saya dapat apa yang saya mahu..even saya kena beli sendri..sob sob..

NW Viscous choc (chika belikan..TQ dear)


2) Chika suka saya punya kad raya. Tak caye ke? Bace sini.

3) Saya dapat approval boss a.k.a En.A utk cuti ari Jumaat before raya. yay. (Sengal hanum.orang hapy dapat cuti utk raya, tapi ko hapy dapat cuti before raya.haha) Fyi, i & kawan2 intern sekalian kena jaga ofis sementara semua abg2 n kakak2 di ofis bercuti hari raya. So sesape yang buat rumah terbuka di KL utk Raya ke-4 n onwards boley la invite saya. Saya akan datang dengan muka x malunye. hehe.

4) Saya baru berjumpe darlings Mozac 0105 saya. oh-so-damn-miss-dah-lame-tak-jumpe kamu semua okey. All in all, we had so much fun. Even x dapat tempat berbuka sebab Kenny Rogers penuh sangat, even kita gie Maghreb dulu di surau n kena menyertai misi mencari telekung surau n even kite kena tunggu depan Kenny Rogers sambil menyumpah seranah orang2 'tutt' yang x nak bangun even dah selesai makan. Citt. xde timbang rasa langsung. Tapi takpe, end up kami makan dengan lahap nya tanpa mempedulikan kaum2 Adam dan Hawa di sekeliling tengah memandang kami dengan peliknya. Lastly, saya nak ckp saya hapy sgt bile bersama mereka semula, mereka la pengarang jantung hati saya. yay.

gambar utk tatapan seisi keluarga...

...sampai2 je perkara wajib, amek gambar dulu u ols...


...different pose with d same smiley.ceria!!..


...still everyone trying-so-hard-cam-kepochi nak msk dlm pic...


...yay,everyone dlm 1 pic.sronok bangat!!..

...last pic, pose terbaekk...






4 comments:

Nisha said...

laah...ak ade jugak tgk post gambar tu dekat blog chika..

tk sangke ko beli..huhu..chantek weyh chantek..

p/s: ak x g beli setem lg..agak2 pos xde setem sampai x..hahaha

~fiOnAbEE~ said...

yay! anum da update re-u! haha! ak malas tol la nk menaip panjang lebar pose2 ni..tgk la after raye ke..hahahahahahhahahaha!!!

s.c.h.u.l.t said...

nice shoe! ^__^

msHanum said...

nisha : hoii,anta ar cepat,ko ni..ish3..


bee : thanks beesya. cess pmalas tol ko ni..lmbt lg nk tgu lps raye tu..


s.c.h.u.l.t : thnks dear...ari2 asek try je dat shoe,gian nk pakai! hihi