Sunday, September 27, 2009

Random

1.30 in the pagi. Aku masih di rumah uncle aku ber'open house'. wat?? 1.30 in the pagi?? biar betol. haha. Kat sini, open house dah tukar jadi 'slumber party', semua dah tidur berselerakan. huhu. yang aku, aku masih beronline n melepaskan rindu dendam berfacebooking. esok, hari aku bersama keluarga mertua M.A.I's family, ewah, berangan je. Tapi, kalo diizinkanNya, his family are going to stop by n have lunch at ma house. yay! So, esok adalah hari yg sgt busy utk saya sekeluarga. N aku akan jadi manusia yg sopan santun + anak yang rajin menolong mama nya di dapur + bakal anak menantu yang anggun melayan mak mertua terchenta. haha. okay fine. aku tau aku makin melalut. tahap mengantuk dah melebihi segala-galanya. Till we meet again. cheers!

2 comments:

~fiOnAbEE~ said...

hihi~ swonok nye bakal mertua nk dtg! :D
cptttt! update2..:)

msHanum said...

ko nk aku update pasal ape beesh?