Thursday, September 17, 2009

MOOD...


mood
sebelum ke ofis : Sangat hapy
alasan?? dapat berjumpe M.A.I selepas 2months x meet up. oh-sangat-suke!

mood sesudah sampai ofis : Continuously hapy(smpai SV suro wt keje pape pun angguk je)
alasan?? sbb mummy kate nk gntikan my crocs yg suda lunyai. yippie.. i love u mummy!

mood sesudah dapat cal MIL ibu(berangan je..) : Sangat annoying
alasan?? M.A.I(xyah la cakap,wat lg annoyed..tp will forget it soon..urmm)


Today, keseorangan je menjadi insan tersisih. Kawan2 intern yg laen cuti. I repeat CUTI. (aik, khamis lg da cuti??) So, aku pun tibe2 je brubah baek n sgt sopan budi pekerti dgn semua umat2 sepejabat. Lagipun mood aku tgh x terganggu sgt, biasenya ad org yg best a.k.a annoying, asek terganggu je pale otak aku(identiti terpaksa d'rahsiakn atas sbb2 tertentu). So aku pun bersenang-lenang sambil menanti waktu berbuka puasa loceng 'abes waktu keja' berbunyi.


Cakap pasal mood, macam mane plak dgn mood raya aku? Seyesly aku xde mood pn tok raya dis year. hush. terlalu perit nk gmbarkn perasaan bila mood raya tiada di sisi(ayat nk over aje). So pg2 td, driver bus aku yg budiman bkk Sinar FM, dok citer la pasal tajuk yg aku rase x penah lak nak pikir pun. Wat skt kepala je kan. Tapi sebab aku ada byk masa utk dibuang begitu saja, aku pun nak la pikir(aduh,aku da pening da bce ayat sndri!)


Tajuk nya (jeng3) ...Alangkah bestnya raya tahun ini kalau..(lengkapkan sebanyak 10ribu patah2 huruf..hihi)


Kalo aku, Alangkah bestnya raya tahun ini kalau..

  • Dapat duit raya sebanyak masa zaman kanak2 dlu(around 1k mybe..ada x?)
-1k?? toksah mimpi la msHanum ooi,ko da la bsar pjg,brangan nk ada org bg byk2..nk kumpul 1rat pun lom tntu tau..tp hapy sgt sebab umat2 di pejabat ada yg bg duit raya termasuklah SV yg baik hati. yay!impian aku.aku nk bli wallet bru dgn kutipan duit raya.hope sgt dpt.desperado sgt need wallet bru.hihi-
  • Dapat sambut lebaran mcm dolu2.
-Hipotesis utk diri aku : Semakin meningkat usia, semakin tak best raya. ihiii-
  • Dapat makan puas2.
-aku ada 1 list pjg yg aku akan make sure aku akan melantak sampai la aku muntah. n for sure wan aku akan masak sume ni. d list...laksa penang,ketupat,kuah kacang,kuah lodeh,rendang ayam,rendang daging,pulut kuning,sambal ikan bilis,dodol,mee kari,soto.OMG,aku dah terliur k..haha-
  • Dapat wallet baru.
- oh sgt mahu itu. Tp masih menunggu bajet. Harus dapatkn after kira collection raya. Hope la dapat. Mahu2.-
  • Dapat pinangan dari orang terchenta.
-asek pk kawen je aku lately.buang tebiat ape.aish. tapi pe salahnye berangan ye tak. Lagipun tgh darah muda kan. ewah-

  • Kalo dapat pakai suma barang baru,head to toe, in n out, rumah serba baru..Woow!
-kalo dulu suma mesti nak baru,kalo bley spender pun nak ada utk sminggu raya. tp bile kita da menginjak usia ke awal dewasa, kita semakin beringat-ingat akan keadaan $$$ yg sgt menyesakkan. So tuka aje ape yg penting,yg len2 tu afer raya pun bley tuka..hihi-


aduh, sbenarnya byk lagi yg aku terfikir masa dlm bus td tp semua lenyap gara2 aku da sgt mengantuk n hanya pk katil kat umah yg melambai2 kat aku.haduh.err..pndg kiri..pndg knn..yay! boss x blk dr MI lg,nak gi baring2 lah.yippie.oh ya, esok aku cuti. So stop la menulis di halaman ... Kata Hati ... ku ini buat sementara waktu. Unless kazen aku murah hati nak pinjamkn broadbrand dia. hehe. Till hati ini berkata2 lagi.. luvs!



No comments: