Wednesday, September 30, 2009

S E P I


Pagi2, rutin pagi aku, aku mesti kena bersarapan minda, including baca newspaper, blogging, facebooking etc etc. So as usual, semua blog yg aku rse kn menarek-tertarek-aku-makin-tembam(motip ko kutok dri sendri!), aku pn baca, baca dan baca lagi sampai la aku terpanggil nk wt post ni. (woww..bapak haunted blog aku sampai panggil2 aku suro wt post. ishk2 tahyul2..huuhuu!) Referring to this post, aku semalam ada gak sikit lagi nak tertengok cite Sepi kat tv3 tu. Tapi tgk kn jam pun dah kulbpe(baru kul10lebey baii), pk esok nak keje(rajinnye..), pk kang aku ternanges lak dpn bapak smbil tgk cite Sepi ini(emo seyy anum), aku trus je naek bilek titun. Tapi kn, aku bagi 10 bintang la kat filem ni, mengajar kita erti cinta sebenar, how to appreciate ur loved ones, n mencintai dgn cara yg betul. Rutin aku before tido jugak, aku akn berfikir psl semua yg aku da wt 1 ari ni. Topik aku utk malam smlm, aku pk mcm mane la org yg bergalak cinta sini sinun, bgtau 1 dunia mcm ko sorg je ada bf/gf/suami/isteri, tp end up clash/cerai/putus gak. Betul gak kata2 Aida si pink goddess ni, "Cintai org yg mencintai kita". Ungkapan ni yg aku selalu pegang since dulu lg, n aku selalu brainwash mind aku yg kalo aku couple skrg pun, belum tentu mamat tu jadi milik aku sepenuhnya. Yela, hidup ni pinjaman sementara je kan, sampai masa kita pulang balik pada yg Berhak. Ok, now aku sounds mcm ustazah jd panel forum perdana la plak. Wateva pun, hati2 bercinta, jgn sampai merana... =)


** confuse npe aku emo plak bile ckp bab2 cintan cintun ni..haish..


2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

isk..
cinta org yg mncintai diri kita..
isk2..
nanges2..

msHanum said...

lek2 Qeng...ada jodoh x kemane.


=)