Tuesday, September 8, 2009

Buka Puasa@KDE

Dalam entri sebelum ni, adalah makanan2 yang terhidang sempena majlis berbuka puasa yg dianjurkan oleh bos aku, En.A (cnfidentality purposes). Bertolak dari ofis tepat jam 6 ptg, aku n shikin cam biasa la kn, memang konpom2 kena tumpang org, so tebalkan je muka menumpang Kak J, one of our ofismate. Buka puasa ni kat Kelab Darul Ehsan(KDE), Ampang. Makanan dia toksah cite la, menggiurkan(seswai ke utk fud..arh tibai je). Mula2 sampai, orang dah penoh, function pon banyak, kitorang x terkejut sangat la sebab Kak J da warning da awal2. So, mula2 xnak la nampak macam buas sgt, kitorg jalan2 tengok lauk dulu, ambik yang lite je such as kambing panggang(eceh lite sgt okie..=P) and mee goreng mamak. Habes sepinggan, ambik lagi sepinggan dan proses pengambilan makanan berzat n berlemak ni pun berterusan sehingga la masuknya waktu Isya'.. haa, aku tau korg sure nak kutok aku tak Maghrib kan,hello, pls ek, i g Maghreb in between tu, solat tu kan ke tiang agama, makan macam mane sedap pun solat jangan tinggal! (wah,jadi ustazah kejap) So abes je makan, aku n Qeng pun rushing nak balik, still menumpang Kak J kesayangan kami, sanggup hantar gie Central Market. hihihi. So, pape pun, ucapan ribuan terima kasih buat En. A yang bermurah hati n sanggup curi2 kuar daripada hospital utk m'belanja kami buka puasa. Moga2 En. A cepat sembuh hendaknya. Amin.


Gambar2 kenangan...

...da msk waktu buke, pk nk makan je, ada camera kiri knn pn dah x pndg..hihi...


...da bley kawal diri,so amek pic dlu b4 continue makan...


...okey girls,say Cheeeseezy Wedgess =P...


...okey2, aku tau nmpk x senonoh. btw, aku dpt award gadis merah jambu mkn kambing byk.hehe...


...abes makan! Actualy time ni kitorg senyum kat DBN(eye candy), tapi sbb nk control, so wat2 la amek gambar.hihi...



p/s : all pics credit to my SV n former intern, Pjoyz.








No comments: