Tuesday, September 1, 2009

Kedinginan hari...

Amaran : Post ini mungkin mengandungi unsur boring or merapik, kalo x tahan bukan tanggungjawab tuan punya blog.


Today, macam biase memulakan kerja setelah 3ari lepaking di rumah gara-gara weekend n Merdeka Day(Happy Bday Malaysia =D) Awal2 pg aku da bgn dgn berkobar-kobar nak makan sahur. Konon2 ngantuk la kan, tapi nasi tambah 3kali. Mak aii. Ni aku makan buke ke sahur ni.. haha.. Den bersiap g keje. As usual, naek bus je mata aku trus lelap, doa dalam ati "tolong la bus ni gerak lembap cket, bley tido lame cket" hehe.. Dan seperti diharapkan, bus mmg lembap, yay, selalu perjalanan kl-sban amek masa 1jam(termasuk jamm), today amek masa 1jam stgh, fuhh, tapi still x puas tido. woww, aku ni bley dapat award Queen Tido la.. =p
Sampai ofis, blom ada sape2 lagi, aku trus on kan pc n sambil2 tu lelap2 mata jap, masa tambahan org kate. Aish, nape aku ngantok sngt nie, mata cam kena letak glu. Haa, baru prasan, today ari sejuk,ermm, nyaman n tenteram. Buat keja pun cam nak xnak je, otak dah pk tilam n bantal kat umah je, adoii, bestnye kalo dapat landing ni. hehe. K la, enough of dat, mengarut sangat k. Ermm, today is 1st Sept, which means we are in Sept baby, yay, i love Sept, everything nice happen on Sept. Nak cth? Er jap2. My bday, my bday, n my bday lg. Ok fine, nice untuk aku je, bukan tok korang, aku ngaku. =p Aku ada sederet panjang wishlist utk bday aku ni tapi hakikatnya aku tau x kan kesampaian. Tapi takpela, aku buat post ni utk tontonan sendri, kalo sesape boring bley click button 'X' kat sebelah atas kanan k. =D


(pic credit to those blog n website yang aku follow n explore. thnks for d pics)

-Levis Curves(fuhh..awesome.hehe)-




-any perfume(tp yg ni cm adorable, seswai ngn name die MANGO Adorably)-




-Nine West Viscous choc OR Nine West Carerra Ankle Strap Platform pink
(fuhh, terliur tgk kaler die, cm nk mkn je, ihiks)
-


-Coach pink handbag(d color mmg awesome)-

-unique mirror(pic cdt to PinkStilettos, terbaca post die pasal mirror ni, aduh, lawa nyee)-


-birthday party. theme : white OR pink(tu la kecik2 x pnah dpt,da besar meroyan nak.. hihi)-


-Cute cupcakes or cakes shaped 21(tp terpikir gak nk wt kelainan, wt pulut kuning shaped 21, it's a yay bile wan stuju nk watkn tp kena wt lepas raya..uhuhu)-


-Wii(desperately nak,hehe,tp bak kate Ashraff,nti tgu nk dpt kan ni, Wii da jd Woo daa, ahaks ngoks)-


-Meet Liyana Jasmay(ok aku tau ada yg kate ngarut, tp nk gak jmpe Liyana skali, tp x dpt Liyana Jasmay, dpt jumpe Zahiril Adzim pn jadi la,=p)-


Last but not least, aku terpikir kalo bday gift aku ada org tersayang datang masuk meminang pun cun gak. Nak jadi cite, ritu aku mimpi time birthday aku, family sebelah orang tersayang datang umah merisik. Mak aii, kalo betul la, aku memang truly happy la kan, senyum seminggu. Ish, berangan jek! Tak salah kan. ehehe. K, dats all my wishlist, ada lagi sbenarnye, macam aku nak 1 set baju raya ala2 msWani or msPinkStilettos ni(ala2 je, x sama k,inspired by) so now da ada da. n byk lagi la tapi da ada, yg tersebut di atas je yang xde lagi. hehe.

No comments: