Friday, September 11, 2009


hello sunshine~



erm, dalam 7+ hari lagi nak raya. it's a yay! even aku akan kembali bekerja pada raya ke4, aku still suke. dapat makan fud yg wan aku masak. ada yay lagi! erm, for now aku dah hampir memenuhi checklist utk raya.




  • checklist Hanum :-
-dah dapat-
  1. Baju kurung moden [kaler merah!biar lembu kt kg rase b'nafsu cket nk tgk.ihih]
  2. Wedges [wishlist bday aku.sgt memuaskn ati]
  3. Tudung [yg ni plg smgt nk bli.sgt ske al those colors]
  4. Kek coklat moist [order kt akak ofis,erm xsbr nk mamam]
  5. Tart nenas MakLong [b'jya dapat even last minit order]
-masih rasa kempunan-
  1. Rendang Ayam Cili Api [err,harap2 la mama msk kn utk anak mu yg t'sayang ni.hihi]
  2. Handbag [xde idea nk ape,any idea x?]




haish, banyak jugak wishlist aku ni, akaun pun dah rase sesak nafas nak melayan kerenah nafsu serakah aku yang x sudah2 dahagakan benda2 baru. btw, ok la kan, since intern on 1st June ritu, aku tak pernah bershopping n membeli dengan sakan nya. pape pun, SELAMAT HARI RAYA
everybody... i love u all!



No comments: