Sunday, October 10, 2010

turn off





Hey lovelies... Sihat??


hehe. Me?? Masih tak sihat, n even worse than before. huhu. Badan aku rasa x selesa gila macam nak pi masuk dalam ice box je... Since pagi tadi, asyik laa duk tidur jee... Well, apa lagi nak buat kan, orang sakit la katekan. eceh poyo. hahaha. Hari ni, aku nak rest cukup2, if not someone akan FIRE his 'bebels' to me all nite long...note: FIRE. hahaha. Ye la, just imagine kalau lelaki dah start membebel, kalah mak-mak...silap2 diorang jadi mak. hihihi.


So, disebabkan kerja harian adalah tidur, tidur n tidur lagi...aku pun bercadang nak buat segmen 'jangan tidur lagi bersama msHanum'...so dengan baik hatinye aku call mak bapak including ibu n si dia...tapi semua nya tak berjawab. Tiba2...huwaaaaa T_T...kenapa semua orang x angkat telefon, penat aku call jauh2 tau, dari University of Toronto. ;P hahahaha. Dengan beberapa kali cubaan mengdial, at last babah angkat jugak phone, suara x boleh happy lagi..."kat mane tuh babah??"..."hahaha. dekat umah pak'E ni tengah layan band orang kahwin..." Ya ampun, sabor je la aku kan...hish,mak bapak aku ni kalau dah dapat muzik, hidup terus, anak jauh di perantauan pun dah lupa. Sangat turn off okay, baru nak feeling2 homesick sikit. hihihi. But it's okay la as long as they are happy... LOVE U MOM&DAD!



Note : To all lovelies out there, happy 10.10.10... Malam ni kalau sempat nak tengok syeikhMuzaffarsyukor kahwin...wedding of the year tu. ;D




No comments: