Saturday, October 9, 2010

bila badan x sihat n otak jamm...





Dah lama rasanya x demam or feeling2 tak sehat. So, harini Allah turunkan sakit untuk aku buat aku hilangkan dosa-dosa kecil... Alhamdulillah. Tapi tak tahan sikit ni sebab badan rasa tak selesa sangat...kerja harini bangun, makan, tidur, bangun lagi, makan lagi, tidur lagi sampai rasa badan sihat sikit. Nak buat kerja apa2 pun x larat dah. Actually now nak tidur tapi dah petang sangat, tak elok kan tidur petang, so paksa diri mengadap laptop even kepala berat n pening2 lalat. huwaaaa... Mama, nak mama... hehehe... Ok, mood mengada aku dah mai dah... ;P



Walaupun ada banyak kerja nak kena tengok n settle kan, aku dah x larat nak buat...nanti2 lah tengok. Nak sihat betul2 dulu. So, misi hari ni, mengupdate blog kesayangan...sepuas hati! yay. Oh ye, semalam 8oct, was my beloved cousin's birthday... HAPPY 21st BIRTHDAY to him!!! Sayang kau sangat...nanti aku dah kerja kita hangout selalu ok... ;D


the birthday boy...with our smallest couz, "Adam si byk mulut"



Tapi kan...tengah2 sakit ni fikiran aku tak boleh stop fikir pasal makanan la pulak kan. I wished i have someone that can bring me there... huhuhu. Rasa nak makan "spider temaki" and "ayam penyet"...nyums nyums...




No comments: