Monday, October 11, 2010

melepaskan hajat hati...






Holla lovelies...how's ur day going on?? Great or Gloomy??




Mine a bit suam-suam kuku laa kut. The sore throat makin menjadi-jadi sampaikan terpaksa kerah badan jalan jauh-jauh pergi klinik. Doc kata demam aku dah takde, just sore throat n batuk-batuk... And sekarang saya sudah ada medicine...yay!! Tapi sebenarnya hati tengah risau takut tak dapat nak present dengan well-behave on this wednesday, sebab kalau asyik batuk je, sure external examiners pun been distracted sama. Jangan dia balun aku kaw2 sudah...mintak jauh...huhu. So, sebab kan dah lama tak jumpa ubat-ubatan yang macam2, aku macam orang sakai makan ubat, habes semua aku telan including ubat batuk...tup tup hamek kau aku tidur tak sedar diri. Badan aku pun macam merelakan je aku tidur n skipped few classes. ;P Takpe kan kalau kita sakit...hahaha. Dan disebabkan aku tak larat sangat, aku pun terpaksa laa melepaskan hajat hati nak pergi makan bonanza RM2 Sushi King. huwaaa... Sedih siot... Dah lama dah plan nak pergi tapi kerana diri yang tak mengizinkan, ku relakan jua kau pergi. hahaha. Nak bermadah pulak aku ni kan...kasi pelempang sikit. PANGGG!!! haaa, sedar diri pun. ;P Tapi takpe, jangan dikenang masa lalu, ada esok lusa dan tulat lagi...kalau ada rezeki tak kemana ye tak. hehe. Oh ye, hari ni last budak2 PMR struggle jawab paper, now tengah paper Kemahiran Hidup...alaa, KH je punnn...kasi A la weyy!! To Nashrah, Ain n Ghalib, do ur best okay sayangs...i'll pray 4 your success! Love U guys...





2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

kan aku da ckp awal2 kne gi klinik. degil!

hoh!

msHanum said...

tu ar Qeng, terima kasih banyak la ek...aku amek gak nasihat ko tuh...


ko memang kekasih gelap awal & akhir...hahaha. ;p