Thursday, October 28, 2010

balik jadi pembuli



Selamat pagiii..ceyy..macam laa wish selamat pagi rite after bangun pagii kan. Padahal tak tidur lagi bersengkang mata buat kerja2 yang tertunggak. Eh, cakap tertunggak macam bil telefon or bil air je kerja2 tuh…oh tidakk, mereka hanyalah kerja2 sekolah yang saya malas nak siapkan tapi kena siapkan jugak sebab dateline dia adalah BESOK. Read:BESOK! Whatttt???? O.o… *sigh* Makin tak faham dengan diri sendiri, makin singkat masa kat sini, makin semangat malas menjiwai diri. Apekah?? Tak cool langsung ok! Orang2 di luar sana, sila beri sedikit semangat anda yang berkobar-kobar tu pada saya please…terutama sekali kepada awak, yes awak!! hehehe.




Macam saya katakan di entri yang sebelum ni, hati sangat gundah gulana sebab tak dapat balik. Pikir punya pikir, tanye orang sana sini, last2 call ibu. Then ibu dah buatkan decision untuk aku dah, “dah x payah pikir banyak2 sangat, pergi beli tiket balik je…hehehe”… hahaha. Ibu memang best! Aku berbelah-bahagi bukan sebab apa, kerja terlampau banyak but at the same time rindu gile nak tengok famili n nak jauh dari Toronto ni kejap. So end up, I’m glad with the decision n I’m even more motivated eventho rite now tengah malas nak buat kerja. Hahaha.




Macam biasa laa, balik rumah memang best! Sape tak suka balik rumah sendiri angkat kaki cepat…!! Ye, sila angkat kaki berambuss dari sini, anda tidak diperlukan di sini. Huhu. Aktiviti macam biasa, qada’ tidur tu yang penting… hihihi. Tapi still kena bangun awal jugak sebab mama nak buat makan2 famili. Ye, mama saya kalau weekends kerja nye masak, masak dan masak. Dia kata stress kalau x masak. Haha. So, rasa bahagia sebab dapat jumpa semua seisi keluarga auntie, uncle dari KL pun turun. Yey!! Then, turn kitorang pulak naik ke KL. Mama kata, “jomm kita pergi holiday” Aikk…pergi KL pun dikira holiday ke?? Hihi. Layan je la mama ooi, as long as u are happy enough! LOVE U ma… Plan pergi KL nak berjalan-jalan ronda2 KL dengan kazens semua, end up, my uncle tak bagi, so hanya spend time di rumah sambil gelak2 n membuli kazen yang paling kecik, Adam. Padan muka si kecik tu, banyak sangat celoteh. Mama selalu cakap dengan kami, “korang ni dengan Adam pun nak gaduh, dia kecik lagi kut…” Argh, takpe ma, time kecik2 la nak buli, nanti dah masuk asrama takde la lembik sangat. Wakaka... Baek nye alasan aku bagi. Habes je aku cakap tu, kena penumbuk sebijik dengan si kecik tu… hahaha. Padan muka aku pulak! ;P




Persoalan : Adakah aku pembuli tegar di sekolah dulu?? Ishk3…







2 comments:

eQeEn si rAma2! said...

nak aku jwb persoalan ko ke?

msHanum said...

hahaha...


aku taw ko nak jawab TAK kan qeng...


;P