Friday, October 29, 2010

penentuan...









Rasa hati berdebar-debar nak tunggu esok. Bukan sebab sukaneka, bukan sebab lain, tapi sebab ini....










Huwaa....Esok finals Piala Malaysia..!!!!








VS











Bestnya kalau ada dekat rumah, boleh sorak2 riang. Kat sini nak tengok dengan sape… T_T Hish. Frust menonggeng i. Huhu. Tapi, apa2 pun, Good LUCK to skuad Hobin Jang Hobin. Buat terbaik ok. Aku tak kesah menang atau kalah, tapi janji main dengan semangat kesukanan. No GADUH2 ok…tak cool habes kalau kau berantakan. Baik aku layan WWF kalau kau orang nak gaduh. So not professional! Untuk barisan pertahanan, kuatkan banteng ok. Kekalkan prestasi separuh akhir ritu. Oh, nota khas untuk Sani Anuar Kamsani, toloooongggg laa jangan buat silap lagi please… Kalau kau buat silap lagi aku paksa N9 tukar kau next season. Wahaha…macam laa berani nak pergi cakap suroh tukar kan. Hihihi. Maaf Wan Jamak, terambik tugas u pulak membebel2…hahaha. Apa2 pun, DO YOUR BEST NEGERI…HOBIN JANG HOBIN!















p/s : Rindu nak sorak terkinja-kinja macam Separuh Akhir haritu eventho aku sorang je yang tengok… Haha. Oh, sapa2 yang kat tanah gersang ni nak pergi tengok kat mapley ajak aku…aku nak join!!! Ok x sabar nak tengok si botak (alamak x engat nama) dengan Shahurain beraksi... :D










No comments: