Friday, October 29, 2010

Extreme cheesy pizza...


Sapa suka cheese angkat tangan!!!


Saya saya saya... eh, tapi saya bukanlah penggemar tegar pun, baru je join the club tak lama dulu, tapi kawan saya cikNISAK memang penggemar setia. Dialah idola makan saya. Eceyy, makan pun nak kena idola kee, ok nisak sila bangga (kalau kau baca)! ;P


So, masa tutorial Financial Accounting petang tadi, biasalah topik perbualan mesti berkisar bab-bab makan. Ye kami suka makan, oh mungkin jugak makanan tuh suka kami sebab kami makan dengan penuh kasih sayang. Hehehe. Bincang punya bincang, terbukak topik lasagna. Oh tidakkk…memang craving saya nak makan lasagna lately tapi tak tahu nak makan mana, kepala cuma terpikir pizza, so malam tadi pergi pizza hut batu gajah. Belek2 menu, rupa-rupanya pizza hut cuma ada seafood lasagna, fyi, I need to pantang a bit due to my allergic + resdung, say NO to seafood campaign here! Hehe… End up, me n cikNISAK berkongsi beli the latest cheesy pizza that they have. Ermm, not bad yaw… we choose the cheese pepperoni for the topping and yeahh…it’s NYUMMY n DELICIOUS smpai jilat2 pinggan. Sedap!!!

presenting....
"the Extreme cheesy pizza"








Towards the end dah nak habes makan, cikNISHA dapat msg dari Ita cakap dia dekat wad Hospital Batu Gajah. So, alang2 dah dekat pergi belikan food untuk orang sakit tu n visit dia terus. Eventho dapat masuk kejap je,tapi kitorang sempat bergambar sakan. Oh, and it was my 1st time masuk wad hospital Batu Gajah n my opinion, it’s scary gileee there waktu malam. Seyesly! Kalau aku kena tahan wad pun, mesti aku nanges2 nak mintak teman. Hahaha. Aku kott…mengade! Tapi bila pergi area2 situ, teringat peristiwa 3tahun yang lepas. Nampak balai polis, hospital semua terus teringat, tergambar terus depan mata satu persatu…tapi syukur aku dah boleh recover…tak mahu ingat2 dah. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui apa yang terbaik… ;)








bersama orang sakit...







No comments: