Friday, October 29, 2010

frust+lapar+hati panas...








Malam sudah… ;D Ermm, penuh dengan berita2 frust je malam ini. Tadi, pergi order tosai tapi end up tak menepati selera saya, so sekarang saya lapar. T_T Lepas tu dapat email kata esok ada futsal la pulak. Esok nak main malam ni bagitahu…boleh?? Huwaa..ape ni…nak saya pengsan tak cukup nafas ke?? Demm ahh… Lepas tuh saya tak dapat tengok finals esok. Sh*ttos! Kawan2 somban, tolong tengokkan k, lepas tu update kat aku satu-persatu, every 5 minutes. Hahaha. Aku doakan korang2 dapat tiket. Ape daa tiket habes, end up stadium x penuh, camne nak maju camni. Haishh… Ok, aku rasa aku dah makin kronik, hati makin panas, baik tidur. Even tengah lapar, tidur je laa…jangan sampai aku maki kat muke kau orang sudaa…jangan cakap dengan aku kalau sekadar nak menyakitkan hati. Ok Selamat Malam sayangku (bak kata faizal tahir…)











No comments: