Thursday, October 21, 2010

kerja or balik??mana satu idaman kalbu...





Cuaca dekat luar sekarang ni mendung je, hati aku pun sama ni. One word: HOMESICK. Agak nya aku ni tengah mood swing kot. Tiba2 je rasa homesick memuncak-muncak. Haish. Dalam duk rasa nak balik ni laa makin banyak la kerja datang bertimpa. Hurm. Ni petanda tak bagi aku balik ke ape nih. Hadoii! Tengah dalam dilemma sebenarnya, niat hati nak balik, tapi boleh balik after 5pm esok. The problem is sangattttttt laaa lewat nyee! And I have to rush to get the bus untuk balik Seremban, the last bus is on 9.45pm dekat lrt Hang Tuah nun. Kau engat sekangkang kera ke kl sentral dengan Hang Tuah tu. Kera kangkang pun boleh rabak. hahaha. Sempat ke ek?? Huwaa…tak suka nya travel malam, keselamatan diri n ketenangan jiwa rasa x secure. Erm. Tapi bila tengok schedule kerja, tinggal minggu ni je boleh balik, tuh pun sebab boleh squeeze in one group discussion to tonite. Thanks to Tra yg considerate. Huhu.

Oh…jealous sungguh aku tengok makin ramai kanak-kanak yang bersuka-ria. Kelas dah habes, presentation dah habes, project dah habes. Aku?? Masih terkontang-kanting nak pergi kejar dateline. Eventho aku sangat penat sekarang(sebab tak tido malam siapkan slides…hush), kat kepala otak aku tengah pikir another kerja yang nak kena siapkan. Banyaknyeeee!!!! Demyuhhh… hahaha.

Financial Accounting

  1. Test 3 (28/10/2010)
  2. Case study (1/11/2010)
  3. Tutorial assignments (3/11/2010)
  4. Presentation (3/11/2010)

Small Business & Entrepreneurship

  1. Presentation (26/10/2010)
  2. Project (3/11/2010)
  3. Quiz (3/11/2010)

Knowledge Management & Development

  1. Project (29/10/2010)

Final Year Project

  1. Oral Presentation (12/11/2010)

See see..tak ke bertimbun lagi keje2 tak setel tuh. Orang lain dah boleh baring goyang kaki baca notes nak final(eceyy...), aku masih laa duk habeskan coursework yang x habes2. Kalau tak dapat tinggi gak tak tau laa…hihihi. Tanya dekat en.boss opinion dia, dia suggest balik je Sabtu pagi. Whattttt???? No way... Dah la perjalanan agak jauh, kalau balik Sabtu, Ahad nak kena patah balik Toronto ni, oh tidakkk... Kalau macamtu aku tak balik pun takpe, buat penat badan je. Oh, this makes me hate this tanah gersang even more, how's ur final year life going on?? Sukee?? ;P





No comments: