Monday, May 3, 2010

tinggal kenangan...Marina Cove, Lumut!



Yahay...dah dapat pics dekat Marina. Tapi kamera izzam je dulu, yg lain x dpt lagi. Tak sabar nk tgk pics malam Sehati Sejiwa. Oh, pembuka cerita nya, last Saturday, the three of us(izzam, ikin n urs truly) dijemput la ke famili day department kami intern dulu...terharu...sebab masih x dilupakan dan dilupuskan. huhu. So, memandangkan tiada transport dan masih pelajar, transport kami ditanggung halal FOC. ngehehe. Ni yang suka mereka2 ni. Awat la baik sangat. hehe. Makanya, incikPjoy yg mengambil kami di utp, bersama kereta baru nye. SE(special edition) tuu...*org da keje la katekn* Pjoy ni ex-studentSRD jugak, before kitorg masuk sne lg. So, aku meh aku kenalkan korg dgn Pjoy ni... tadaaaaaaaaaaa.....


*gaya mcm usahawan MLM bru lepas dpt kete tajaan company kn kn?? haha*


*dlm kereta..on the way...weee*


Kitorang smpai dalam jam 330ptg. Check in, usha2 bilik(kami share dgn famili kSally, jijie n gjot(studentSRD)), then kitorang merayau. hehe. Masa kitorang sampai, bigboss x sampai lagi, memandangkan bigboss amek penthouse, nak jugak merasa usha2 cane la rupa penthouse kat Marina Cove, Lumut ni. So, call izzam ckp nak naik. Yess...sempat la bergambar sekeping dua. hehe...







*view dr balkoni*



Malamnya, setiap famili diwajibkan membuat 1persembahan per famili. So, kami lagi (izzam,ikin n urs truly) as 1famili. Wah, mcm slogan plak "1famili 1Malaysia" .ngehehe. Tapi bab tu aku cerita lain hari sebab gambar 1 pun xde lagi. And agak embarassing sebab menari macam hape x hengat dunia. Hahaha. But it turned out to be awesome as bigboss wished us "good job, interesting performance" Yeahh...caya laahhh!! Then, next morning(on Sunday), pagi2 dah ada telematch. Game macam biase la...sume game2 default, baling belon isi air, carik gula dlm tepung, isi air dlm botol etc etc... So, surprisingly, team aku menang. Yeayy...semangat kesukanan yg tak lapuk dek panas tak lekang dek hujan(ke terbalik ek??). Di mana ada kemahuan, di situ ada highway. Always remember that ok... ;p




*breakfast amek tenaga dulu...tgk pinggan aku, dah mcm nk mkn lunch dah..hehe*


*bfore start,camwhore itu penting ye. ini anak2 k.sally. adik2 instant aku utk 2 hari tu. best!!*

*aku d'interview pJoy...penat nk melayankan paparazzi ni*

*cari gula dlm tepung...trase ayu la plak aku duduk tu...haha*


*musical circle. chair da xde, circle pun circle laaa...*


*sesudah telematch,pergi lepak2 santai di tepi pool smbil tgk aksi2 majalah mangga FREE SHOW.haha*



Overall, it was a blast! Special thanks to all, sebab kami dtg bersponsor. Dtg dan pergi secara FOC. So, terima kasih tak terhingga kepada semua. Hope we can be as 1famili till the end. insyaAllah. Masa ini, aku masih merindui mereka2 & kenangan di Marina Cove xkan dilupakan. Sekian~




1 comment:

aan jaafar said...

owhhhhhhh....
tipu...
kate nk balik sekolah aritu..(haha..ak xpercaye pun)

nice ar..cm mak2 org da korg jge anak2 kecil itu..:)