Saturday, May 22, 2010

jatuh cintan dengan si dia...




Sejuk betul malam ni, sampai ke tulang. huhu. Malam ni utp disimbahi hujan, alhamdulillah, sure japlagi nyenyak nak tido. yay! Terima kasih Allah atas rahmatMu. :)



Pagi tadi habis lagi 1paper - international financial management. Ok la paper tu, tapi the session dalam hall tadi tak macam final exam langsung, dengan ketua invigilator nye yg speaking "ok, as u all know pencil case is not allowed into the hall, pencil case in malay is....errr...pencil case lahh" haduii, pecah prut aku nk buat exam, and lecturer aku tu pun nak gak wt lawak kt atas pentas tu...haduii, penuh dgn gelak ketawa je tadi, tak serius langsung.huhu. Then, we off to Ipoh, with Nisak, Ctkay n Jehan... Biasa lah kan aku ngan nisak kalo pergi Ipoh sure nak pekena sushi king nye. Then tadi lepas gian makan salmon sampai 6pggan, supposedly nak makan salmon temaki macam yg diidamkan, tapi weekdays sushi king buat promo 20% untuk semua sushi atas belt, ape lagi kan, makan je la ape ada depan mata. huhu. End up, kitorang balik dalam keadaan ngantuk gile sampai nisak yg drive sorg2.hihi. Overall, it's a good day today...love it!



Oh, tadi kat JJ window shop kat Fossil. Nak buat confession ni. Aku dah cinta. shhhh.... Jangan bgtau sape2 tau. hehe. Jatuh cinta dengan dia. Pertama kali tengok, hati rase berdebar sangat....dup dap dup dap....aku toleh pandang dia, dia tak toleh balik, dia pandang depan je...ishk, sombong tul! Takpe, aku kena jugak tarik attention dia ni...aku pergi depan dia, diri betul2 depan dia. Dia buat blurr. ooo...sombong ye, takpe2...

me : how much this one?
SA : rm612
*gulp*

Patut pun ko sombong dengan aku, mentang2 aku takde duit...takpe2. Tapi, aku sangat jatuh cintan sama kamu okayyy....



*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*

-pic from here-



No comments: