Monday, May 3, 2010

monolog sendiri...




Supposedly aku tengah study DATA MINING now. Tapi di alam realiti nya, i'm having my usual breakfast(milo panas+biskut HUP SENG) tanpa busy memikirkan aku ada test kejap lagi. Diri ini teramat HOMESICK. Entah kali keberapa aku dah membazirkan airmata yg sepatutnya digunakan pada waktu2 yg perlu shj. Tapi, hati ini sangat walang, mengenang rumah dan orang2 yg tersayang jauh dari mata. Rinduu... Call babah, menitis...cakap dengan mama, menitis lagi...call ibu, makin banyak menitis... arghh... Kenapa aku ni... Mungkin jugak sebab lelaki itu. Kenapa la engkau buat aku begini. Kalau lah aku boleh lupuskan memori2 luka yg kau beri ini, alangkah indahnya hidup. Aku tahu engkau bahagia. Aku tahu engkau gembira. Aku jua yg dirundung duka di sini. Aku benci kau. Benci sebab menyakiti hati dan perasaanku. Sampai satu tahap, aku harus bunuh saja memori2 luka ini. Takpe, akan aku tunggu masa dan ketika yang sesuai. Kau tunggu....masa kau akan tiba! Pasti akan tiba...


No comments: