Tuesday, May 18, 2010




Rindu si kenit ni. Dah almost 2months kut tak jumpa. Takpe, gambar ada, boleh hilangkan rasa rindu, macam aku rindu kat si dia. hehe. Takpe2, rasa itu perlu diabaikan, sebab ianya hanyalah mainan perasaan yg datang & pergi sesuka hati...[eh,mcm lirik lagu la plak...] Today, hari perasmian kepada Minggu FINAL EXAM aku. Perasmian pembukaan nak gempak je kan, terus gedebuk dia bagi 2papers skali...chaiit...awak tak sayang saya langsung ye. Hehe. Tapi takpe, hari ini sudah berlalu. Sangat lega, sangat bersyukur. Mereka2 banyak membantu. THANK YOU.

Oh ya, kalau takde aral melintang, aku bersama rakan2(nisak,ct,nisha&tma) nak plan trip ke...JENG3...[To Be Announced later]...haha...

Masih dalam perancangan. Tapi harapnya menjadi. InsyaAllah. Ni first step aku nak melangkah ke alam yg baru. Mama babah tak diberitahu lagi, tapi abg dah, so as usual, he's very understanding & kami sehati. So harap2 nya mama babah pun OK. Takpe, kalau abg ok, dorang mesti ok. hihi. Aku ada banyak impian, ni antara salah satu nya. Tapi, biasa la, financial crisis kan...kena tangguh kan dulu, tapi rasanya untuk plan ni aku dah ready sikit... Try yg biase2 dulu then baru buat yang gempak ye tak...hehe...

Ok lah, mahu tidur sudah. Kepala pening dari exam tadi pun tak hilang lagi. So, mahu pakai coolfever sambil kipas bukak full dan lelapkan mata sambil fikir pergi cuti2. ;p NITE!











No comments: