Friday, May 14, 2010

mood adaMaya...nak Adam boleh tak??





Aku di dalam mood adaMaya right now. Ya2, aku tau aku tak study. Haha. *sigh*


Bila tengok cerita ni, tiba2 aku terletak kan *A* dalam diri Adam. Apekah?? *sigh*


Kenapa aku fikir lagi. hish.


So, adakah aku sebagai Maya yg curang tuh??



Oh, tidak, aku tak curang, cuma aku terletak *A* dalam Adam masa kami pernah argue satu benda tak lama dahulu. And sampai sekarang aku masih tak boleh maafkan diri sebab mengikut orang yg tak tentu hala n takkan sambung lagi persahabatan dengan dia, Mr.T. Walaupun cerita dah lama, *A* masih mengungkit. Ok fine...i'm the bad girl, put the blame on me.FINE!


Tapi, dalam hati bertanya, boleh ke *A* jadi macam Adam yg senang memaafkan even Adam tahu Maya punya salah&silap yg boleh dikira besar dan kalau seseorang tak kuat iman, mungkin akan bercerai-berai lah sesuatu rumahtangga itu. *sigh*


Biarlah masa&ketika saja yg tentukan.


Bak kata ibu, "kalau hanum pergi oversea sekalipun, kalau dah jodoh, hanum balik oversea nnti pun still akan jumpe jugak..."


Ermm, biar je lah. Nak go with the flow. Kalau ada, ada lah. Kalau takde, mungkin ada yg lebih baik untuk aku dan dia. Allah Maha Mengetahui.




No comments: