Wednesday, May 19, 2010

orang berbudi,engkau pergi study...



Aku rasa aku ni kurang sense of ramah laa... Sebab aku prasan, bila dengan orang yg aku tak kenal, jangan harap la aku nak tegur lebih2, sekadar berbasa-basi je. Ye lah, tak kenal kan, takkan tetiba dah buat lawak bangang sambil tampar2 bahu kan...kena penampar kang...x pasal2 je. Hoho. So, kejadian terbaru, ada la 1 of housemate aku tegur nak borak2, ye la aku layan kan je, tapi rasa kekok gila. OMG. Tak best tul rasa kekok, so not me okay. Haha. Tapi takpe, orang berbudi kita berbahasa ye tak. Itu la adat resam dunia. Tapi kalau nak tengok aku nye ramah, tengok masa aku borak dengan yg sehati dengan aku, konfem dah bukan ramah dah, dah buang tebiat sebab gelak cam ahli sihir. Dengan nenek tukang urut kat kampung aku pun jadii... Haha. Oh, semalam borak2 sakan dengan member lama. Bestnyee... Dah lama tak jumpa. Ermm, rasa happy. So kalau happy kita buat ape kawan2?? Yerp, pergi study ye. Next paper ari Jumaat. Chow!!




No comments: