Wednesday, May 5, 2010

mcD!





Alhamdulillah, selesai sudah FYP1 Oral Presentation pg tadi. Cuak nya 2-3 hari, tapi present nya 12minit je. hek eleh, baik xyah. arhh...bising la kau ni hanum.! So, tinggal esok je lagi nak settle kan PCS Persuasive Presentation. Babah kate "ala..boleh nye...ckp je..." Aduhaii, babah ni ckp sng ler, babah power vocab, anakmu ni x dpt baka tu wahai ayahanda tercinta. hehe. Tapi x mengapa, kita wat relax je dulu, tido2 dlu, makan2 dlu...ape de hal ye tak...hahaha. Cakap pasal makan, aku taktau la nape aku ni semenjak 2 menjak ni, aku asyik la nak makan itu, nak makan ini. Ni nafsu ke ape. Nak kata aku pregnant, ush simpang malaikat 44, aku tak kahwin lg ooi... Skrg ni, tgh rasa nak makan ini....






*nyummmsss...meleleh tuu...*


Tetiba teringat kenangan2 terindah dolu2...masa Mega Mac baru2 keluar. Pergi makan mcd, gelak2 ketawa2, lap2 mulut comot, sume nya kat mcD. aish... Kalau ikutkan dah lama aku tak makan mcD ni, almost 6-7months. Lagi2 lepas sebulan yg lepas, memang la aku tak jejak dah mcD kalau tak sebab dia. Takpe. Now aku diri atas kaki sendiri, kena berdikari. Everything will be fine. Abang pun lately banyak kali msg@call aku. Cket2 tanya "Dah makan ke?" "Ada test tak?" "Sihat?" Pelik tul, selalu takde pun. Isk3, mungkin dia tahu adik kesayangan dia tgh merana hati & perasaan skrg...huhu...Thanks bro. Mungkin kah kita nye law of attraction masih kuat macam dolu2...haha...engat lagi masa kecik2, kalau abang demam, aku pun sure akan demam. Kalau aku demam, mama sure akan call warden abang nak mintak cakap ngn abang, nak tanya sihat ke tak. Tengok2 betul abang demam. haha. Aku as dia nya 'demam indicator'...haha...aish,miss nye masa kanak2, masa rapat dgn abang. Sekarang ni, he almost has his own life. Nanti dah x boleh manja2 lagi...sobsss.... Abang, jangan kahwin awal sgt ok. Nanti farah dah confirm nak kahwin bru abang kahwin ok. Haha.





No comments: