Thursday, March 11, 2010

whaattt??...

Jam dah pukul 1230, which means lagi 30minit nak ke pukul 1. Eh jap2, test IFM aku pukul 1 jap lagi laaa.... whaattt?? Opss... nak buat2 lupa boleh? Haha. Saya dah stop membaca. Dari semalam membaca tapi tak lekat. Banyak makan otak udang ke aku ni? Ke banyak main s***n? Eh tu laki je ar... Ishk3... Rosak anak2 muda sekarang. Huhu... Alaa... Dah tak mampu dah nak baca, aku sekarang badan je ade kat sini, tapi hati aku semua dah sampai rumah dah. Nak balik... Tak sabar nak habis test, then nak jerit "Yay, Merdeka!!" Dah macam final exam la pulak kan... Argh, aku tak kesah.

"Bilik yg terchenta, tunggu aku ye, nanti kite spend time together..berdua jee..."

;P

2 comments:

Jehan Rahman said...

cik anum, ape main2 s***n nih??ish3..hahaha

msHanum said...

hahaha..eh2,kamu tau juge ke cik jehan...sy engtkan benda tu utk lelaki saje...hihi