Tuesday, March 2, 2010

tests & midsem

Selesai sudah kelas buat hari ini. Badan sangat exhausted gara-gara tak cukup tidur dan kelas yang sangat full harini. Lately, kadar nak tidur semakin kurang. Semalam bertungkus-lumus nak siapkan assignment Data Mining, kesudahan nya tidur pukul 430 pagi, actually siap dah awal dah, golek2 atas katil, mata tak nak lelap, and then, pagi tadi terjaga pukul 7 pagi n tak nak lelap2 dah. Gilo apo aku ni, insomnia ke?? Ishk3... Bahaya aku nih... Ermm... Mungkin juga semangat sudah hilang ditiup angin. ermm. Mane kamu ye?? Oh lagi 2minggu cuti mid-sem...yay...tak sabar nye nak balik. Nak tidur n makan puas2. Kalau mama tengok apa saya makan kat sini hari2 mesti mama sedih. Huuhuu... "Mama, anakmu ini kekurangan kasih sayang di dalam makanan masakan mu..." Dah nak start buat list apa nak makan kat rumah. Haha. Oh tapi...sebelum nak berlibur, mesti lah kena harungi perit getir seorang student dulu kan...mana boleh senang2 ati tok nenek hang je nak cuti. So...nextweek hidup penuh dengan tests and assignments.

Test yang menanti...

  1. ADS - 9march10
  2. IFM - 11march10
  3. CE - 23march10

Tolong la mood rajin datang kepada cikpuanHanum ye...jangan segan jangan malu, saya tak makan awak pun. hihi. Errmm...tengah fikir nak seronok2 masa cuti midsem je, tapi tak ley seronok dulu, nanti sedih. So saya kena stop sampai di sini saja. So sekian wassalam.

No comments: