Sunday, March 21, 2010

emo KATA HATI ku...

Waktu emo aku dah sampai! Ye, aku nak berKATA-kata apa yang terbuku di HATI ini. Bak kata lagu In-Team..."di hati ini,hanya Tuhan yang tahu..." Aku harap emosi aku tak mengganggu sesape yang baca ye. Ehm...mengenai perkembangan sakit dada aku, tadi dah beransur pulih, tapi datang balik malam ni. Ehm. Mungkin banyak lagi dosa-dosa aku yang tak terhapus, sebab tu sakit datang bertimpa-timpa ni, takpe, aku redha...cuma kalau dapat ubat nak kurangkan sakit ni aku lebih mensyukurinya. Tadi call mak MAI, kita sehati sejiwa sebab demam bersam-sama, wahh, sweet nye...Haha... Oh,dah dapat solution baru nak kurangkan sakit. Tadi member aku cakap sapu minyak panas, tu pun dah buat dah, masih sakit. So, tadi abg MAI kata minum air soya bean 1kotak besar. Nasib baik aku memang beli air soya, cuma x minum je, so misi aku malam ni...'Minum sampai habis 1kotak air soya bean' wohoo...Semoga berjaya ye. Kalau menjadi la petua ni, memang i sayang u lebih la Abg A, more than i sayang ur adik tu. Haha. Ok mood gatal la pulak dah maii... Yerp, better sayang abg daripada syg adik. Kalau syg adik dia wat membazir je syg aku tu campak dalam tong sampah. Ciss. Kalau syg abg berbaloi sikit, bulu mata dah la panjang macam unta, muka pun macam Bollywood, sejuk je mata memandang. Haha.

Disclaimer : entri ini tiada motif yg tersirat. cuma wengs penangan shabu semalam masih x hilang, so harap dimaafkan. Penangan shabu akan diceritakan kemudian.sekian.

No comments: