Wednesday, March 24, 2010

I'm Officially....

I'm Officially....

_ _ _ _ _

_ _ !!!

Nak cuba pertandingan isi tempat kosong...?? Ha sila2, tapi hadiah takde la kan. Hehe. Well, tak tahu lah perasaan dia macam mana. Macam2. So malas nak cerita kat sini. Let's start a brand new day starting tomorrow. Malam tadi baru je habis test CE - Corporate Ethics. Ok lah, jawab mengikut kehendak soalan cuma tak tahu lagi kehendak lecturer ni sama tak dengan kehendak aku. So tawakal sahaja. Siang tadi aku n rakan2 dah pergi beli tiket Laketown Resort. Ada promotion. RM39 untuk waterpark combo pakej yang boleh masuk waterpark, ecopark, orang utan island, chairlift or skycycle. Harga sebenar RM55. So kira murah la kan dapat RM39 tu. And aku?? Tersangat la happy nya. Sebab?? Sebab aku dah tekad final year aku dekat tanah gersang ni aku nak pergi semua tempat2 pelancongan/makan2/menarik/bersejarah dll kat area2 tanah gersang ni. Mana tahu x dapat nak datang ke tanah gersang ni lagi kan. So atleast ada la kenangan nak diingati. Ada beberapa tempat yang kitorang plan nak pergi, antara tempat2 yang menjadi pilihan hati :

  1. Bukit Merah (nak peluk2 manja orang utan)
  2. Caving di Gua Tempurung
  3. Sg Kelah (jakuzi air panas)
  4. Pangkor (mandi manda & ikan bakar..nyummss)
  5. Cameron Highlands (pasar malam yg best)
  6. Penang
  7. Pulau Langkawi
  8. Kuala Kangsar (muzium & tmpt bersejarah)
  9. Dll (masih dalam perbincangan)

Ermm, so ni antara2 tempat yang kitorang terfikir nak pergi. Maybe list akan bertambah or berkurang mengikut peredaran masa dan ketika. Bestnya, tak sabar. Lagipun doktor advise aku should cut down all stress. So, aku rasa melancong tengok tempat2 baru macam ni mungkin boleh membantu serba sedikit. Hopefully... *sigh*

3 comments:

Nisa Tarmizi said...

konfem! melancong mmg indah.. tiada stress tiada gundah.. ewah ewah.. macam bermadah.. ceh gila... aku nak tido tp dok teringat saat2 gi bandung... indahnye hidup kalau boleh melancong selalu..

Nisha said...

JOM !!!

msHanum said...

JOMM JOMM JOMM...JOMM HEBOH HEBOH!
;p


tu laa...kalau always ada duit je takpe nak melancong selalu...ni pun kena ada perancangan kewangan yg terkawal ni. hehe...