Wednesday, March 10, 2010

kejayaan demi kejayaan...

Yahay!!

Kejayaan demi kejayaan telah berjaya dicapai.

1st. Test ADS dah lepas. Phew...legaaa...tapi takde lah kejayaan mana pun, still tidak dapat menjawab dengan Yakin Boleh. Tapi takpe, kita sudah berusaha, so mari kita bertawakal pula.

2nd. See see...tak perasan ke header sudah tukar. Ok fine aku tahu tidak selawa engkau, engkau dan engkau punya header, tapi "ada aku kesah"...hehe... Saya budak baru belajar... Ampunkan saya penunggu gua. Hihi.

3rd. Tiket tren sudah dibeli. Oh, ini berita sudah ketinggalan zaman, tapi tak kesah, nak show off. And nak buat announcement juga, yang saya bakal pulang naik tren jam 5pagi. Wooo... See see... Betapa saya tak sabar nak balik. Rasa nak sarapan di rumah saja. Oh sempat2, rumah saya sarapan pukul 11 pagi. ;P

So, atas segala limpah kurniaNya, berbanyak2 syukur ku panjatkan. Lepas test ini, semoga hidup kembali tenang dan tidak kusut masai. Sekian.

No comments: