Sunday, September 19, 2010

resah gelisah...haha





Kenapa hati aku rasa tak sedap ek, rasa tak tenteram, tak tenang, tak damai, semua tak laa ada duduk dalam. eh, macam belit2 pulak ayat aku. hihi. Ermm. Tak suka la macam ni, rasa tak best. Haish. Masa aku tengah sibuk la kau datang kan... Fine2, semua nak jeles dengan aku, time aku tengah free2 taknak pulak kau datang, aku karate sat lagi baru hang tau. hahaha. Okey seriously kepala tengah serabut, sampaikan kalau orang cakap dengan aku kena cakap 2-3 kali baru masuk kepala otak, banyak nye benda nak pikirrr...takyah pikir boleh tak?? Nak cheating...hehehe. Alaaa...nak balik Somban jumpe budak ni laaa...ishk...kau ni suka buat aku rindukan kau kan, babap kaki kang baru tahu.






Nasib baik last Friday sempat jumpa si kecik ni dulu, kalau tak mau je aku meroyan kat bilik ni asyik tengok je gambar dia. hahaha. And thanks a lot to ibu n famili. I'll miss u ibu. Minta maaf zahir batin. ;)
note:air sirap awak buat saya rasa manis je even sebenarnye tawar.luv u. ;p




No comments: