Wednesday, September 29, 2010

kebahagiaan dlm kelaparan






happy Wednesday ppl!



wes mangan?? Aku jugak yg x mangan2 lagi. hahaha. one word : LAPAR! ;p
Sepatotnye aku puasa harini, hari ke-6, tapi Allah Maha Mengetahui. Dia suka uji hamba-hambaNya punya kesabaran, so Dia bagi aku cuti sebelum aku sempat genapkan puasaENAM aku. So, terima je la kan.. ;)





ok, hati dah lega sikit, oh tak la lega sangat tapi lega la sikit (eh, ayat belit2..tp korg phm la kn pe aku nk cakap ni) sebab progress report bakal dihantar. Tapi sangat sesal di hati sebab baru sedar there's no progress that i need to add in...sooo, baiklah aku hantar je lastweek. Silly me! But it's ok, actually macam dah give up sikit dengan fyp, sebab iHATEprogramming so much, but in the end, aku kena makan-tido-berguling dengan mr.programming. Two words : TAK SUKA! And the worst part is, hari Jumaat ni ada seminar....habis laa....dah rasa macam nyawa di hujung tanduk...eceh. Tapi hopefully segala rasa tak best ni boley di"top up" dengan kebahagiaan melakukan aktiviti di hujung minggu...hopefully...amin! ok, mari rajin2 buat kerja sebab weekend ni boleh bergembira sakan...sangat tak sabar nak jumpa mereka2 yang ku sayang!




note : kekasih gelap, cikEqeen dah bagi greenlite pasal sth...thanks!! Nanti aku update ko lagi okeh Qeng... ;)



No comments: