Monday, September 20, 2010

perkara yg m'hepikan




Yahay!! hepi2...

satu. sebab baru lepas buat assignment business plan, dah rase macam real financial manager dah aku harini seharian mengadap accounts. Oh tidakk...tiba2 teringat perlu mulakan misi mencari kerja mulai sekarang... ok, tahap hepi dah turun 20 peratus. hehehe.

dua. kawan aku from german baru msg...wohooo....mmg betol2 law of attraction, sebabnya aku baru je teringat kat die ptg tadi, tup2 malam ni dia msg. hepiii weii...ok, naik balik 15 peratus. hahaha.

tiga. aku dah dapat jawapan ape yang patot aku beri pada seseorang yg memerlukan jawapan itu. Harap2 nya keputusan aku ni tak melukakan hati dia dan sesape pun...hopefully~

empat. aku dah pun bagitahu jawapan tu n dia boleh terima dengan hati terbuka...yay, thanks yang...u sangat memahami! i syg u lebey...hehehe.

lima. aku baru m'borong shawl n inner syria daripada jehan n aku harap aku bakal pakai semua tu...rasa macam best pulak pakai, keyakinan diri bertambah sedikit demi sedikit. hihi.

So, satu2 keje dah setel dengan tenang nye, dan hati aku pun dah makin tenang. Maka nya, mari lah kita tido sebab esok pagi2 dah ade kelas menunggu. huwaa... NITE!





No comments: